Përfshihet nga flakët kati i dytë i Komisariatit të Shijakut, shkak dyshohet një shkëndijë elektrike, AMP nis hetimet
Zjarri në Komisariatin e Shijakut, reagon policia: Shkak dyshohet një shkëndijë elektrike, AMP ka nisur hetimet 5 ...
Zjarri në Komisariatin e Shijakut, reagon policia: Shkak dyshohet një shkëndijë elektrike, AMP ka nisur hetimet 5 ...
Cilat janë lagjet më problematike? Përmbytjet me dëme katastrofike në Vlorë, pronarët e bizneseve: Humbja mun...
Mesazhet në telefonin e Bardhit/ Berisha: Fabrikim i nisur nga SPAK dhe zyrat e Ramës! Drejtësia të sqarojë zhdukjen e ...
Reshjet e shiut në vend/ Stuhi në Durrës, probleme në qarkullim e automjeteve dhe ndërprerje në lundrimin e mjetev...
Në një përmbledhje të fundit që Banka i bëri projektit të mirëmbajtjes së rrugëve në bazë performance pikërisht ndërtimi i sistemit ishte një ndër ato që sillet në vëmendje dhe ku nënvizohet se tashmë Autoriteti Rrugor Shqiptar po shkon drejt zgjidhjes së kontratës me kompaninë.
TIRANË- Ndërtimi i Sistemit të Menaxhimit të Aseteve Rrugore ishte një nga elementët më të rëndësishëm të projektit që Banka Botërore ka diskutuar me palën shqiptare gjatë financimit të projektit të mirëmbajtjes së rrugëve në bazë performance. Por duket se kompania e kontraktuar për të ndërtuar këtë sistem nuk ka arritur ta çojë deri në fund sipas specifikave të kërkuara duke bërë që ky sistem të quhet i papërfunduar.
Në një përmbledhje të fundit që Banka i bëri projektit të mirëmbajtjes së rrugëve në bazë performance pikërisht ndërtimi i sistemit ishte një ndër ato që sillet në vëmendje dhe ku nënvizohet se tashmë Autoriteti Rrugor Shqiptar po shkon drejt zgjidhjes së kontratës me kompaninë.
“Gjatë misionit u diskutuan disa çështje të menaxhimit të kontratave me ARRSH/PMT. Ekipi i Bankës rikonfirmoi se në lidhje me kontratën “Furnizimi dhe Instalimi i Sistemit të Menaxhimit të Aseteve Rrugore (RAMS) në Shqipëri” të nënshkruar me JV. “Finnish Overseas Consultants (FinnOC)” Ltd & “R& T sh.p.k, ARRSH/PMT duhet të ndërmarrë hapin formal për zgjidhjen e kontratës. U rekomandua që ARRSH/PMT duhet të konfirmojë nivelin e përfundimit për secilën prej dorëzimeve të paraqitura nga Konsulenti dhe të arrijë një marrëveshje me Konsulentin për përqindjen e pagesave që pretendohen”, thuhet në dokument.
Po kështu i njëjti shton se përmirësimet e sistemit do të bëhen me projekt vijues. Lidhur me mirëmbajtjen e rrugëve në bazë performance që u bë me kontrata model 5 vjeçare Banka vërën se ecuria ka qenë e mirë dhe se ky model po aplikohet tashmë nga qeveria me kontrata 4 -vjeçare.
“Produkti dhe Kontratat e Mirëmbajtjes Rrugore të bazuara Performancë (OPRC) u përfunduan me sukses në Mars 2022, duke mbuluar 1,332 km rrjet të Rrugëve Kombëtare Primare dhe Primare-dytësore. Sipas kontratave, ARRSH kryente mirëmbajtjen rutinë dhe periodike përmirësime rrugore dhe të masave të sigurisë, , mirëmbajtje emergjente dhe dimërore, si dhe rehabilitim të seksioneve të veçanta në gjendje të përkeqësuar.
Mbështetur në përvojën e mirë të fituar nga mirëmbajtja në bazë performance ministria dhe ARRSH vazhduan qasjen e këtyre kontratave duke i financuar ato nëpërmjet alokimeve të qeverisë në buxhetin vjetor dhe atë afatmesëm për të gjithë rrjetin.
Kontratat e reja janë projektuar për një periudhë 4 vjeçare duke përdorur standarde të njëjta të performancës operacionale, sistem meritash të të metash, specifikimet teknike, etj. Buxheti shumëvjeçar për kontratat vlerësohet në rreth 17 milionë dollarë në vit” thuhet në dokument.
Po kështu Banka bën një përmbledhje të elementëve që janë arritur me sukses dhe atyre që s’ia kanë dalë.
“Raporti i arritjeve u përgatit nga konsulenti më 18 tetor 2022 dhe u rishikua nga Banka. Kjo tregon se ARRSH ka arritur objektivat për mirëmbajtjen rutinë dhe periodike, arriti pjesërisht zhvillimin dhe funksionalizimin e një Sistemi të Transparencës Sociale, dhe nuk arriti të krijonte RAMS-in dhe nënshkrimi i një marrëveshjeje të nivelit të shërbimit ndërmjet Ministrisë dhe ARRSH-së” thuhet në dokument.
Projekti për mirëmbajtjen e rrugëve në bazë performance u miratua nga banka në mars 2015 dhe u bë efektiv në shtator të po atij viti. Pavarësisht miratimit nisja e projektit vonoi deri në vitin 2017 për shkak se kishte probleme me raportimin për gjendjen reale të rrugëve të përfshira në projekt prej 1332 kilometrash. Banka mbështeti me një kredi rreth 66 milionë euro këtë projekt ndërkohë që një pjesë tjetër e financimit u dha nga buxheti i shtetit.
Marrë nga Monitor.al
Bashkia Tiranë TIRANË- 2022-shi ishte viti i fundit i zbatimit të taksës së infrastrukturës në arsim, por Bashkia Tiran&...
Ndërtime TIRANË- Bashkia e Tiranës, më e madhja në vend planifikon që të arkëtojë 16.3 miliardë lekë...
Foto ilustruese TIRANË- Ngjarjet dinamike në tregjet europiane në gjysmën e parë të vitit 2022, goditën euron duke ...
Rritja e inflacionit dhe shtrenjtimi i normave të interesit pritet që të ndikojë negativisht në ecurinë e ekonomisë së...
Ata që paguajnë më shpejt faturën e rritjes së shpejtë të normave të interesit janë huamarrësit. Rritja e yi...
Foto ilustruese Temperatura në ulje, qëndrimi i ngrohtë dhe konsumi i energjisë në shtëpi po bëhet një sfidë e...
Foto ilustruese Një projekt i madh “premton” që t’i kthejë Durrësit lavdinë e humbur. “Durrës Yachts ...
Foto ilustruese Nga Nertila Maho Është e vështirë sot të bësh një panoramë të plotë të procesit t&e...
Foshnje Ministria e Financave dhe Ekonomisë ka miratuar disa ndryshime në udhëzimin “Për mbledhjen e kontributeve të detyrue...
Foto ilustruese Parregullsitë në prokurimet publike, pas të cilave ka një lumë ankesash nga pjesëmarrësit në gara p...